Електронни канали

D Mobile

Приложение за мобилно банкиране, което може да се достъпва безплатно през Google Play и App Store

cover

D Mobile - управлявай лесно и удобно своите банкови сметки

                                                                    

                   

  Банкиране с активни права  – възможност за извършване на безкасови плащания в български лева и чуждестранна валута в страната и чужбина, комунални плащания, покупко-продажба на валута от и по сметка, управление на банкови карти, издадени от банката;

  Банкиране с пасивни права – справочна информация за регистрираните сметки, информация за офиси и банкомати на банката

  Кой има възможност да инсталира приложението - всички клиенти, които към 27.11.2022 г. имат права за услугата Д Банк Онлайн, могат да използват D Mobile без да е необходимо да посещават офис на Д банк. Необходимо е единствено да инсталират приложението през App Store или Google Play. След 27.11.2022 г., новорегистрираните потребители на услугата Д Банк Онлайн е необходимо да посетят офис на банката и да заявят своето желание да използват мобилното приложение D Mobile

  Минимални технически изисквания за ползване на услугата D Mobile - D Mobile е мобилно приложение, което е достъпно за операционна система Android в Google Play и iOS в App Store. Банката поставя минимални технически изисквания за ползване на услугата, както следва:

- мобилно устройство с операционна система iOS 12 или по-висока, достъп до интернет и наличие на интернет връзка

- мобилно устройство с операционна система Android 6 или по-висока, достъп до интернет и наличие на интернет връзка

  Вграден D Token - D Token (софтуерен токен) е средство за автентикация при вход в Д Банк Онлайн и D Mobile, което дава възможност за потвърждаване на трансакции и заявки в системите за отдалечено банкиране. Потребителите, избрали метод за автентикация D Token, имат възможност да използват вграден (интегриран) софтуерен токън в мобилното приложение D Mobile.




cover

Всички клиенти, които към 27.11.2022 г. имат права за услугата Д Банк Онлайн, могат да използват D Mobile, без да е необходимо да посещават офис на Д банк. Необходимо е единствено да инсталират приложението през App Store или Google Play.

След 27.11.2022 г., новорегистрираните потребители на услугата Д Банк Онлайн е необходимо да посетят офис на банката и да заявят своето желание да използват мобилното приложение D Mobile

  Посетете офис на Търговска банка Д АД и заявете регистрация за услугите за отдалечено банкиране - Д Банк Онлайн и D Mobile

  Запознайте се с препоръките за сигурност и документите, необходими за ползване на Д Банк Онлайн и D Mobile

  Изберете метод за автентикация, необходим за банкиране с активни права - D Token или TAN чрез SMS

  След успешна регистрация ще получите своето потребителско име за достъп до Д Банк Онлайн и D Mobile от нашите консултанти

  Банкирайте лесно и удобно

Защитата на клиентските данни е основен приоритет - моля, запознайте се с нашите препоръки за сигурност!

Достъпът до услугите ни за отдалечено банкиране - Д Банк Онлайн и D Mobile, се осигурява чрез защитена връзка. Потребителите могат да избират между два метода за авторизация на своите операции и действия:

Софтуерен токън - средство за автентикация и потвърждение на трансакции в Д Банк Онлайн и D Mobile

TAN код чрез SMS - еднократен код, получаван чрез безплатен SMS на посочен от клиента мобилен номер


Препоръки за сигурност

Заявление за първоначално регистриране на услугите Д Банк Онлайн и Д Мобайл се осъществява единствено чрез оторизиран потребител, идентифициран в банков офис;

Вход в системата е възможно да се осъществява по един от изброените начини:
- Комбинация от потребителско име и парола,
- Автентикация чрез D Token (външно мобилно приложение или вграден софтуерен токън)

През D Mobile могат да се нареждат суми до 15 000 EUR или тяхната равностойност в чуждестранна валута;

Сигурността на мобилното приложение D Mobile зависи от сигурността на използваната операционната система на мобилното устройство, чието осигуряване е отговорност на неговия ползвател (потребител);

Търговска банка Д АД при никакви обстоятелства не изисква от своите клиенти да разкриват своите пароли, идентификатори, кодове за достъп и други

Още препоръки за сигурност  


Често задавани въпроси DMobile

  • 1. Как да се регистрирам за DMobile?

    Всички клиенти, които към 27.11.2022 г. имат права за услугата Д Банк Онлайн, могат да използват DMobile, без да е необходимо да посещават офис на Д Банк. Необходимо е единствено да инсталират приложението през App Store или Google Play.

    След 27.11.2022 г., новорегистрираните потребители на услугата Д Банк Онлайн е необходимо да посетят офис на Банката и да заявят своето желание да използват мобилното приложение DMobile.

  • 2. Какви права мога да заявя?

    Може за заявите банкиране с активни или пасивни права за Д Банк Онлайн и/или DMobile.

    • Банкиране с активни права  – възможност за извършване на безкасови плащания в български лева и чуждестранна валута в страната и чужбина, комунални плащания, покупко-продажба на валута от и по сметка, управление на банкови карти, издадени от банката;
    • Банкиране с пасивни права – справочна информация за регистрираните сметки, информация за офиси и банкомати на банката.
  • 3. Каква е цената за регистрация и инсталиране на мобилното приложение?

    Може да инсталирате мобилното приложение DMobile безплатно от App Store или Google Play

  • 4. Как да инсталирам приложението?

    DMobile е налично за операционни системи Android в Google Play и iOS в App Store.

  • 5. Има ли изискване към операционната система, която използвам?

    DMobile е мобилно приложение, което е достъпно за операционна система Android в Google Play и iOS в App Store. Банката поставя минимални технически изисквания за ползване на услугата, както следва:

    • мобилно устройство с операционна система iOS 12 или по-висока, достъп до интернет и наличие на интернет връзка;
    • мобилно устройство с операционна система Android 6 или по-висока, достъп до интернет и наличие на интернет връзка.
  • 6. Как ще се логвам в DMobile?

    • За потребители с активни права за банкиране входът в DMobile се осъществява с потребителско име (идентично с това за Д Банк Онлайн) и парола, ако методът за автентикация е TAN чрез SMS, или с потребителско име и авторизация чрез DToken.
    • За потребители с пасивни права входът в DMobile се осъществява с потребителско име и парола.
  • 7. Как се авторизират/потвърждават операции?

    Потвърждението на операции в DMobile се извършва посредством избрания от Вас метод за автентикация: TAN код чрез SMS или софтуерен токен.

  • 8. Забравих парола си за достъп?

    Необходимо е да посетите офис на Банката, за да получите нова служебна парола, която е необходимо да промените със своя в Д Банк Онлайн.

  • 9. Как да променя метода си на автентикация?

    Може да промените метода си на автентикация във всеки офис на Банката. Ако сте избрали метод TAN чрез SMS и желаете да промените метода на софтуерен токен, може да го направите посредством Д Банк Онлайн, без да е необходимо да посещавате офис на Банката.

    След успешен вход в Д Банк Онлайн, изберете меню Настройки >> Регистрирани токени >> бутон Нов >> следвайки стъпките, системата ще генерира Идентификатор и Регистрационен код, с които ще имате възможност да активирате софтуерния токен на своето устройство. Повече информация за DToken може да прочетете тук

  • 10. Какво е софтуерен токен?

    Софтуерният токен D Token на Д Банк е средство за автентикация и потвърждение на трансакции и заявки в платформите за интернет банкиране Д Банк Онлайн и DMobile.

  • 11. Как да добавя сметки/кредити в мобилното си приложение?

    Може да добавите сметки посредством Д Банк Онлайн и/или в офис на Д Банк. След успешното им добавяне те ще бъдат видими и в DMobile.