Пластмасова карта, на която е поставен носител на информация (магнитна лента или чип), върху който се записват данни за картата и картодържателя.
Често задавани въпроси
-
Какво е банкова карта?
-
На какви устройства се приемат банковите карти?
-
Какво е АТМ?
-
Какво е POS-терминал?
-
Какво е безкасово плащане?
-
Какви са прилаганите обменни такси за всяка операция между издателя и приемащия субект, участващи в платежна операция, свързана с карта?
-
2. Може ли да използвам приложението на повече от едно устройство?
-
3. Какви възможности ми предоставя?
-
4. Колко ще ми струва?
-
5. Как се достъпва Д Банк Онлайн?
-
6. Как се потвърждават преводи в Д Банк Онлайн?
-
7. Забравих си ПИН кода, какво да правя?
-
Какво се променя от 29/09/2020 година?
-
Какво представлява повишеното ниво на сигурност?
-
Как да регистрирам платежната си карта за ползване на услугата?
-
Колко ще ми струва ползването на новата двуфакторна автентикация?
-
Получих SMS с някаква парола, която трябва да сменя, каква е тази парола?
-
Как да сменя тази временна парола?
-
Ако не променя паролата в тези 30 дни, какво ще се случи?
-
С новата парола ще мога ли да правя плащане в Интернет?
-
Само тази парола ли ще трябва да въвеждам при плащане в Интернет?
-
Всеки път ли ще се налага да въвеждам и двете пароли?
-
Вече имам нов телефонен номер, какво трябва направя?
-
Възможно ли е да сменя българския си телефонен номер с чуждестранен?
-
Получих картата си, но в плика имаше някаква парола, каква е тя и за какво ми е?
-
Ако си забравя постоянната статична парола, какво следва?
-
Как мога да използвам опцията за биометрично потвърждаване на трансакциите в Интернет?
-
Задължително ли е мобилното устройство да е свързано към Интернет в момента на потвърждаване на трансакцията посредством софтуерното приложение?
-
Как избирам дали да направя биометрично потвърждаване, или да използвам комбинацията от статична и динамична парола при трансакции в Интернет?
-
Промених телефонния си номер, но използвам същото устройство. Мога ли да използвам инсталираното на него мобилно приложение за потвърждаване, както преди смяната на номера?
-
Възстанових заводските настройки на/промених мобилното си устройство, на което беше инсталирано приложението за автентикация. Какво следва да направя?
-
Какви предимства получавам от ползването на новата двуфакторна автентикация?